In dit e-book leer ik je in 10 snelle stappen jouw LinkedIn bedrijfspagina te verbeteren.
In deze video deel ik mijn favoriete LinkedIn tips & tricks. Ik laat je zien hoe je jouw profiel verbetert en waardevolle contacten opbouwt. Succes!
Download hier de presentatie, zodat je alles nog eens rustig na kunt lezen.
Hashtags zijn niet meer weg te denken in social media. Waar Twitter ooit begon met hashtags, kan je ze vandaag de dag op bijna ieder platform gebruiken. Ook op LinkedIn duiken ze al een tijdje op in berichten. Hashtags op Linkedin zijn ergens in 2018 populair geworden. Maar heeft het nou echt zin om hashtags op LinkedIn te gebruiken? Gebruik je er 2 of 30? En moet je nu heel creatief zijn of kan je beter standaard hashtags gebruiken?
In dit artikel geef ik je antwoord op deze vragen!
Wil je meer lezen over LinkedIn?
Geen artikel van mij, maar wel mega interessant: https://www.linkedin.com/pulse/nieuwsbrief-2-10-hacks-om-het-linkedin-algoritme-te-masja-slootweg-1f/
In dit artikel staan zeker een aantal slimme dingen wat wel en niet te doen voor een beter bereik op LinkedIn. Een aantal van mijn bevindingen worden hier ook in onderstreept. Een korte samenvatting van het artikel wat voor jullie interessant is:
- Berichten ‘delen’ is funest voor je bereik. Wat beter is: reageren! En dan liefst zo inhoudelijk mogelijk. Dus niet “Leuk stuk Sanne.” Of “Goed bezig!”
- Houdt je profiel up-to-date.
- Zorg voor goede en relevante content. Vierkante video (rechtstreeks) geplaatst van max. 1 minuut schijnt het beste te zijn.
- Tag alleen personen of bedrijven in je bericht als je weet (of verwacht) dat ze op jouw bericht gaan reageren. Mensen taggen die uiteindelijk niet reageren op je bericht zorgen voor ‘strafpunten’.
- Het antwoord op de altijd gestelde vraag: “Hoe vaak en op welk tijdstip plaats je een bericht?” à Dit is per persoon en bedrijf anders. KIJK naar de statistieken van je berichten en leer hier van!
Hoi! Mijn naam is Sanne van Mil en ik help technische bedrijven met hun communicatie.
Ik werk voor technische mkb-bedrijven als installateurs (W & E), specialisten in duurzame energie en (regel)technische experts. Ik ben thuis in utiliteit en woningbouw.
- Schrijft heldere teksten.
- Maakt frisse ontwerpen.
- Sterk in positionering & branding.
- Helpt met social media marketing.
- Kijkt áltijd naar het totaalplaatje.
Ik sla bruggen tussen übertechneuten en niet-technici. Ik zeg altijd, als je het mij kan uitleggen, snappen jouw klanten het ook. Mijn persoonlijke missie: techniek toegankelijk maken voor iedereen!
Heb je na de minicursus nog een vraag? Schroom niet om te mailen naar hallo@sannevanmil.nl